søndag 6. juni 2010

Bukser til salgs str.26-28



^Fuzzy,str.27,pris nu:150,-^
Fuzzy-bukse fra Carlings,strait leg=som om det skulle vært en tights,sykt liten i størrelsen,
pent brukt,betalte 399,-


Now,str.w26,pris nu:100,-
H&M-shorts,går litt over kneet,brukt max 1 gang,hvis jeg har brukt den i det hele tatt.
Jeg tror jeg betalte 199,- for den.



Fit Sqin,str.w26,pris nu:200,-
H&M-bukse,strait leg,glidelåspynt og "skinn"-detaljer på lommene bak,og på de pittesmå "lighter"lommene som er i lommene forran,det er sæff ikke skinn,stretch,betalte 399,-
brukt den 2-3 ganger,altså pent brukt.




Voice of europe,str.36,pris nu:GRATIS!
Voice of europe-bukse,tror det er en butikk og det,hvem vet?Ikke jeg.
Den er sykt lav i livet,så hvis du er fan av å lufte tøsa så er dette buksa for deg!Neida.Joda.
Jeg fant den,så jeg tok den,fordi jeg ville ha masse svarte klær,dessuten var den allerede godt brukt,typ slitt,hull i og sånt,og det liker jeg.Jeg liker derimot ikke at den er så lita både forran å bak,jeg føler meg så eksponert da.Så nå skal den bort.
Du kan ta den bare så du har gratis,svart,stretchdongeri tøy til å sy andre ting av,eller lage patcher med,oi nå har jeg lyst på den selv,men jeg kommer ikke til å gjøre noe med den,
så ta den!TA DEN!Værsågod.



Army-bukser,str.28,pris nu:give ME an offer I can't refuse,-
Sverige-bukse,merke er angivelig M&B,angivelig er også størrelsen 28,og for alt jeg vet blir den det om man omarrangerer knappene,som foresten må syes bedre på,den har aldri passa meg,altså har jeg aldri klart å få igjenn de 2 øverste knappene,nå får jeg den ikke over hoftene,
men det er ei fin bukse,militærgrønn og sånt.Kamuflasje!Litt sægg(yo!).Glidelås på leggen.
Husker ikke hva jeg betalte men den var nok billig som faen,typ max 100,-sek.Har du lyst på den,så sleng ut en pris.





Fit Sqinny
,str.w27,pris nu:150,-
H&M-bukse,strait leg,livet går opp til midja,
lommene bak er velproposjonert tatt i betraktning av høyden på livet,betalte 399,- når jeg kjøpte den,ingen slitasje.
Jeg får den fortsatt på meg,er selv str.w28-30,avhengig av butikk og merke,
men må ligge på gulvet med beina opp mot veggen å suge inn magen,
det gidder jeg ikke mer,selv om den fortsatt ser bra ut når jeg først får den på.





Levis
,str.w28/l32,pris:1000,-
Levis-bukse,kjøpt på Levis,lurer på om det er en guttemodell,bruker vanligvis w28 selv,men denne får jeg ikke over hoftene,har brukt den en gang fordi den var for stor,så la jeg på meg til neste gang jeg skulle ha den på meg og da var den for liten,jævlig kjipt for den er sykt kol OG kosta en formYe,betalte 1200,- Det er grunnen til at jeg bare slår av 200,- på den.






Hvis du har lyst å kjøpe noen av disse buksene men synes jeg skal ha for mye,
er det sykt lov til å prute,jeg elsker prutings,så prut i vei!
Uh!Ja,og så klart,jeg er sykt for god gammeldags byttehandel,så hvis du har noe(helst en bukse)
du kunne tenkt deg å bytte mot en av disse buksene,så er jeg lett med på det.

Fred og kjærlighet,
Kremmer Abrakadabra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar