fredag 15. februar 2008

pSyko Sara-tegnezine

Først. Hærre gje mæ styrke, jeg slo årets mårrarekord i dag og kom meg opp 07:30,
første gang i år. Tidligere rekord sto på 13:00, så dette er jeg oppriktig stolt av!
Ja,tenke seg til. Kanskje klarer jeg krype meg til konsert i kveld attpåtil.
Framgang i bomberomme.
Hurra for sterke jenter med stålkontroll på skalle og hverdagsfunksjonabilitet.

Media.
Mitt liv, min ånd, mitt yndlings livstidsfordriv.
I går var jeg å kjøpte meg noen cd-er
(fy skam seg Free Record Shop, BYTT NAVN! Selg ut lokalene deres! Forsvinn *svisj*)
1. Led Zeppelin - Mothership
2. Radiohead - In Rainbows
3. My Dying Bride - A line of deathles kings
4. Deftones - Saturday night wrist
5. PJ Harvey - White Chalk

Pj Harvey skiva var veldig tung...
Trist.
Det sinnet jeg har hørt tidligere, var.....jeg vet ikke.
Foreløpig hører jeg denne cd-en som en vask med rennende vann, av gråt.
Veldig vakker, hun er frigjort, leker med stemmen sin på en hengiven, jeg gir vel faen for faen, ærlig og dyster måte.
Jeg liker den.
Rid of me ble en cd jeg hørte til den ikke ville gi meg lyd lenger,
jeg tror ikke White Chalk blir det samme, den er så...trist,
men utrolig lyttbar.
Grow grow grow, the Piano og Dear Darknes slo røtter i et hjørne av hjertet.

My dying bride har atter gitt ut ei sterk skive,
med knusende dystre låter.
Mørkere enn mørket selv.
Ei lettlikt og fantastisk låt med masse urovekkende komfortable partier
er The blood, the wine, the roses og And I walk with them.

Dett var dett om musikk i dag og i går.
Nei!
Gjett da!
Fantastiske the Mars Volta - The Bedlam in Goliath
En godsak, hvis man elsker detaljer.
christian sa at det til tider blir veldig mye informasjon.
Og det er akkurat hva denne cd-en er, fullpakket av informasjon.
det skjer noe hele tiden.
Det er galskap.
Og de har på en nyere, og enda mer utspekulert,komplisert måte, gått tilbake
til gode gamle At The Drive In dager.
Dette er IKKE pop, og det kan jeg like!
Finner hele tiden små, nye saker å like, ei ordentlig spole/skippe-skive.
LIKER!

Hvis du finner noe fett på Free Record Shop i Bodøl badl,
skriv meg en kommentar.

Dett var musikk.

Har kjøpt
Håndbok for lysets krigere
og Heksen fra Portobello,
begge av Paulo Coelho,
har så vidt begynt å lese førstnevnte.
En magisk liten sak som gjør at jeg ser meg selv fra en god(typ:snill/lys) kritisk vinkel,
hvem er jeg, hva er jeg og hvem ønsker jeg å være.

Zine
jeg har flust med idêer, og er utrolig produktiv og kreativ, så ser ut som om jeg kan
få dette i havn i løpet av kanskje bare et par måneder(typ 2).
Nå har jeg skrevet meg bort fra zine-tema og derfor glemt hva jeg skulle inn her å rope ut om det.

Namaste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar