søndag 26. august 2007

Samme gamle fylla igjenn!

Da er det jobben.

Var på fylla i går.
Skrumpelever!
Herlig å rææææle.
Skrive mer etter jobb,eller en annen dag,

Så bar det ut på byen etter noen kjappe øl hos Jørn.
Først sto jeg utenfor Sinus
så lenge at edrueligheten begynte puste meg i nakken,
dro ned til Cinema.
Og vi drakk å vi drakk och vi drakk.
Deretter gikk jeg og Jørn i retning Jørns residens.
For å finne Petter,utenfor,avdrukket.
Vi fant ingen Petter,
men!
Vi fant en RV-er sittende på et gjerde.
Ham tok vi med oss videre på veien.
Så gikk jeg der sjanglende å prata politikk
mens Jørn gjorde opptil flere helhjerta forsøk
på å ælje.
Før vi ankom sofa og seng møtte vi enda en kar.
Han sto å bæsa om palestinaskjerfe mitt
og hata meg for det.
Vi slo følge med ham og diskuterte det meste,
men mest av alt muslimer og militæret og FN og Nato og USA
og alt annet engasjerende.

Nevnt over,vi fant ingen Petter,men vi fant Håvard igjenn.
Han fikk være med(ukrengens,jeg måtte dele sofaplass),
vi prata sjit til langt ut på morrakvisten før vi komna om.
Dog jeg kan ikke minnes at jeg sov,
frossen jævel,var jeg.

dro hjem å dusja og slepte meg selv på jobb.

Ræææl.
mmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar