lørdag 25. august 2007

She's doin tha deathroll!

Jeg hadde så mange fine titler jeg kunne brukt
til dette innlegget,
men nå ender vi på dette.

Nattevakta i dag gikk bedre enn forige.
Jeg er helt fin i formen.
Litt groggy i gluggan.
Men ellers bra.
Jo,og veldig mye mindre energisk enn ellers.

Når jeg kom inn døra nå 08:06 ble jeg sendt på røva
ut igjenn,tissetur for Luna.
Luna ble veldig oppspilt av det
og oppfant;
La oss kverke den arma!-leken
Den arma var min arm dingledanglende
fra siden av stolen jeg sitter i,
ventende på at dataen skulle starte.
Og hun reiv og hun sleit.
Dødsrullen var også aktivt i bruk.
Til slutt måtte jeg bare sette ned foten(den hun ikke har klart å ta foreløpig)
skjære igjennom måtte jeg rett og slett.
Kjære mister herr fru Luna,arma mi trenger jeg,til både det ene og andre.
Da gikk hun for nesa istede.
Deretter forsøkte hun sin egen hale(nei,ikke min,for jeg har ingen).
Nå har hun gitt opp og lagt seg i gangen.
Har jeg bilde av Luna?*leite*








Dette er Luna
før hun ble til et stort og skrekkelig
Barbro-spisenede monster!
grwæ.






Nei,jo,kanskje man skulle
legge seg nedpå litt før neste vakta starter?
Er ikke så himla trøtt heller,
men det skader ikke,
ikke en ting
å prøve sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar