onsdag 22. august 2007

Tedrikkeren

Jeg sto opp 11.30 i dag,
dro meg selv til sofaen.
La meg.
Sovnet.
Sto opp igjenn 13.00,drakk litt kaffe.
Slepte meg selv i dusjen.
Dusjet lenge.
Gikk tur med Luna,sol var det,ute,og varmt,nesten ikke vind.
Dro til bussen 14.30.
Var på jobb 15.00
Jobbet til 22.00
Satt på med Heidi hjem.
Så tv og præka sjit med mor mi.
Spiste litt grøt.
Og nå drikker jeg
te.


Skjedde ikke så mye spennende på jobb.
*tenke*
Jeg drakk mye kaffe,
drikker altid mye kaffe på jobb.
Jeg krakka mye mat,
all mat krakkes på jobb.
[og Krakke er pikadø bra rart til ord å være]
Jeg fortalte to av mine medarbeider om mitt magiske jeg,
uuu....BØ!
hehehe.
Jeg tørka bæsj.
Jeg gikk en tur til byen å kjøpte ei bok.
Der møtte jeg Camilla og øø...Håvard?
Ble stående å prate parken med dem litt.
Før jeg tok til vett og fornuft og sans og samling
å pelte meg tilbake til arbæh.
Fint solvær.
Hørt på Led Zeppelin og Black Sabbath med en av brukerne.
Lagde mat.
Var flink.

Og nå drikker jeg...
te.

What an interesting life!
seitndamn.

Ikke tenker jeg så mye for tiden heller.
Er litt sinna på jobb.
Fordi kommunen er en dårlig kommune.
Tregest.
Vanskeligst.
Gjør ikke mye,
med ting man må gjøre noe med.
Skrekkelig irriterende.
Særlig når det går utover liv og helse.
Til de fleste,faktisk.

Jeg har også tenkt at jeg kanskje
skal melde meg inn i Rødt,igjenn.
Det er tross alt dem jeg altid har holdt mest med,
for uten om meg selv,
som jeg holder enda mer med.
Og av.
Menneh...
politisk korrekthet...DET er slitsomt det.
Og fins det noe en kommunist/folkedemokrat kan,
så er det akkurat DET.
Når jeg flirer er de sinte,
og når jeg blir sint,
...joda,da er de fortsatt sinte.
Nei,jeg har møtt veldig mange trivelige kommunister.
En gang møtte jeg til og med en trivelig maoist!
Han var trivelig han!
Og veldig tjukk å søt.
Morsom også.
Vi brukte all vår ledige tid på UMEU-konferansen
til å klistre opp Mao-klistermerker på...
det meste.
Inklusivt auf-ervesker.heheee.
Tror faktisk vi fikk sneket et maoklister
inn i O-en i norge ut av eøs-banderet.
Jeg er god til å debatere,
og elsker politikk.
Men,er jeg en partipolitikkting?
Jeg har prøvd det før.
Meldte meg ut.
Den gang fordi det var for mye preik og forlite action!
...og fordi jeg kjente at lille kommunisten i magen
hadde falmet.
til fordel for.
millitant anarkist.
Får se.
Er tross alt veldig så artig å stå
i sentrum å dele ut Rødt-løpiser
og se hvordan noen mennesker klarer å...
virkelig...
bare...
ÅPNE BOKA!
øøø.
Hæ?
Barbro!
Ja.
Nei,men du vet nå.
Hvordan de vrir seg unna,danser forbi,
plutselig har en telefon i handa,og prater,
skjærer grimaser fra hælvete.
O.l.

N&U var morsomt det!
Spesielt fordi man setter seg så fint bra inn i sakene.
Og blir rått flinke til å argumentere dem.
For så å aksjonere!
Mmm...aksjonere!
Men jeg er lei av miljøkampen.
Det tar så pesse lang tid å banke vett inn i knollen på politikerne.
Stygge eklingene.
Det var saklig Barbro.
Nei?
Nei.
Jeg er ikke lei av miljøkampen,
jeg gir den ikke opp typ.
Bare...grøss...politikere...
Uærlige djeveldyrkere,vampyrer,demonsykopater.
oj!

Nå drikker vi opp te-en.
Og laller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar