onsdag 22. august 2007

Sitronvann

Har vært våken og i fin form siden 13.40,
dusja kjapt,lagde stygg middag,glana tv,
slo av tv-en og glana data mens jeg funderte
på trivelige ting å gjøre.
Kom på opp til flere triveligheter:
  • Gå tur i skogen å ta bilder
  • Ringe Petter...
  • ...hjelpe Petter å rydde ned hybelen
  • Spille gitar
  • og drikke te.
  • Begynne lese ny bok
  • Leke med farger
  • Dusje på nytt
  • Gå tur med Luna
Jeg endte opp med å stikke til byen med Tonje.
Å se på klær og sko og sånt.
Det var hverken veldig fint eller morsomt.
Men Tonje er begge overnevnte,og hun spanderte kaffe.
(takk for kaffe Tonje).
(og trivelighet).
Møtte Iselin.
Hun har kjøpt seg bil, den var fin.
Jeg ble inspirert til å ta lappen.
Det får jeg vel gjort fort nok.
Vi avtalte poker og birraz i morgen kveld.
Poker er så artig!
Selv om jeg er litt for ivrig på All In.
Men man lærer av den slags,
Du går ikke all in når:
  • Det ligger tre ess på bordet,og du har null
  • Det ligger to konger og et ess på bordet, og du har ingenting
  • Når det eneste du har er evnen til å bløffe,
  • ...den evnen som foreløpig ikke har funket mer enn ên gang på tre timer.
På nyhetene handler det om at eldreomsorgen har behov for mange fler sykepleiere,
jeg er sikra jobb! Jej.

Også er det ei dame som sier:
"Det er KVALMT hvordan politikerne plutselig bryr seg
om de eldre ved valgkamp"
Fyyy faen,jeg dør av enighet.

*drikke smoothie*

Jeg er så lat!
Det blir bedre til høsten.

Nattevakt snart.
Jeg tar med meg pepsi og bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar